Політика повернення

Співробітники компанії Freshbazar завжди дбають про якість, свіжість і стиглість продуктів які доставляють, щоб ви залишалися задоволені своїми покупками. Але в ході роботи виникають різні непередбачені ситуації, які завжди вирішуються з урахуванням інтересів клієнта. Отже, якщо на ваш погляд наші товари були не досить високої якості, то ми готові зробити заміну товару або повернення грошових коштів.

Ви можете повернути товар, якщо:

  • вас не влаштувала якість,
  • продукти мали неналежний товарний вигляд,
  • прим'ялися,
  • подавилися,
  • були зелені або переспілі.

Для цього вам необхідно зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 207 800.

Важливо

  • Претензії щодо якості продуктів приймаються протягом доби після доставки замовлення.
  • При доставці Новою Поштою гарантія зберігається тільки в тому випадку, якщо ви отримали посилку в день прибуття і звернулися до нас з вашою проблемою протягом доби.

Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Продовольчі товари входять до цього списку.

Згідно із Законом України, ми не здійснюємо повернення товарів належної якості. Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі фрукти-овочі, невакумовані товари або делікатесні вироби можна повернути за збереження чека та зіпсованого товару, лише якщо він неналежної якості. У такому разі Ви можете здійснити повернення самостійно за вказаними у розділі Контакти адресами. Або зв'язатися з нами зручним для вас способом та надати фотографії товару та чека. Транспортні витрати на повернення товарів неналежної якості оплачує покупець. Повернення коштів здійснюється за домовленістю.

Кожне ваше звернення є важливим для поліпшення роботи компанії, так як ми завжди вживаємо заходів для поліпшення якості товарів і обслуговування.